loading...

بولت و مهره

بازدید : 42
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 زمان : 11:17

سینک ظرفشویی توکار: آشپزخانه منزل شما، یکی مهم ترین بخش های خانه شماست که روزانه بار ها و بار ها وارد آن می شوید و کار های مختلفی را در آن انجام می دهید. روزانه به دفعات زیاد وارد آشپزخانه می شویم و کار های مختلفی را انجام می دهیم. از آشپزی کردن تا کار با دستگاه های مختلف مثل ماشین های لباسشویی و ظرفشویی یا حتی چایی ساز. روزانه کار های بسیاری در آشپزخانه انجام می شود و به همین خاطر است که آشپزخانه را انقدر مهم می دانند و آن را قلب تپنده خانه می نامند.

اگر دقت کرده باشید، خانم های خانه دار بیشترین وقت را در خانه می گذرانند و از این وقت خود، زمان زیادی از آن را در آشپزخانه مشغول انجام دادن کار های مختلف هستند. برای خانم ها، آشپزخانه به جز مهم ترین بخش خانه، بهترین قسمت از آن نیز به حساب می آید و به همین خاطر برای تجهیز کردن و زیباتر کردن آن بسیار تلاش می کنند و خرید تجهیزات و لوازم آشپزخانه برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کارایی های بسیار زیادی دارد و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی می گذارد، سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه است که روزانه بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم و برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

سینک های ظرفشویی انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند که در ادامه قصد داریم با آنها به طور کامل آشنا شویم. یکی از محبوب ترین انواع سینک های ظرفشویی، سینک های ظرفشویی توکار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و در ادامه این مطلب بیشتر با آن آشنا می شویم.

سینک ظرفشویی توکار اهمیت سینک ظرفشویی در آشپزخانه
همانطور که در بخش قبل گفته شد، سینک ظرفشویی اهمیت بسیار زیادی در آشپزخانه شما دارد برای خانم ها نیز بسیار مهم است. این اهمیت بالا به دو دلیل خیلی بزرگ است که نام برده شد و در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

کارایی و کاربرد ها: کارایی های بسیار زیاد و متنوع سینک ظرفشویی مهم ترین دلیل اهمیت زیاد سینک در آشپزخانه است. روزانه چیز های بسیار زیاد و مختلفی مثل انواع ظرف و ظروف یا میوه، سبزیجات و مواد غذایی که نیاز به شستشو دارند را در سینک های ظرفشویی می شوییم و این موضوع در سلامت ما نیز بسیار مهم است. همچنین از زمانی که شیر های آب تصفیه نیز به کنار سینک های ظرفشویی آمده اند، آب کردن کتری و پارچ آب نیز یکی از کار های دیگری است که روزانه با سینک ظرفشویی انجام می دهیم.
زیبایی: سینک ظرفشویی بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر در زیبایی را دارد و شما می توانید با انتخاب یک سینک مناسب برای آشپزخانه خود، آشپزخانه خود را بسیار زیبا تر کنید. کابینت های آشپزخانه شما تقریبا همه آشپزخانه شما را تصرف می کنند، اما بعد از کابینت ها، این سینک های آشپزخانه هستند که زودتر از باقی تجهیزات آشپزخانه به چشم می آید و در زیبایی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

سینک ظرفشویی توکار
انواع سینک ظرفشویی
سینک های ظرفشویی انواع بسیار زیادی دارند که این باعث می شود نتوان همه آنها را نام برد. اما سینک های ظرفشویی مختلف را در دسته بندی های مختلف قرار می دهند و در واقع به هر سینک ظرفشویی سه ویژگی مهم داده می شود تا بتوان از این روش، دسته بندی آنها را کمی راحت تر کرد. سینک های ظرفشویی مختلف از سه منظر مختلف تقسیم بندی می شوند.

انواع سینک از نظر تعداد لگن
انواع سینک از نظر نحوه نصب
انواع سینک از نظر متريال

در ادامه با همه این انواع مختلف آشنا می شویم.

انواع سینک ظرفشویی انواع سینک ظرفشویی تعداد لگن
سینک های ظرفشویی از نظر تعداد لگن هایی که دارند به سه دسته سینک ظرفشویی تک لگن، سینک ظرفشویی دو لگن و سینک ظرفشویی چند لگن تقسیم بندی می شوند. سینک های ظرفشویی تک لگن دسته ای از سینک ها هستند که یک لگن بیشتر ندارند و معمولا با ابعاد کوچک تری نیز تولید می شوند تا برای آشپزخانه های کوچک یا مطبخ ها کاربرد داشته باشند. گاها نیز این سینک ها با سینی های بزرگ تولید می شوند که بشود از سینی شان به اندازه بیشتر استفاده کرد.

سینک های دو لگن، دسته معمولی و حالت رایج سینک ها در این نوع خاص از دسته بندی می باشند و به همین علت است که از دسته سینک های چند لگن نیز جدا شده اند. سینک های دو لگن کاربرد های بسیار زیادی دارند و بیشتر سینک های مختلفی که دیده اید به این شکل می باشد.

سینک های چند لگن نیز دسته ای از سینک ها هستند که به خاطر کاربرد هایشان بیشتر در رستوران ها مورد استفاده می گیرند. اما برخی از انواع سینک های چند لگنه نیز مخصوص خانه ها تولید می شوند و بیشتر تولید های سینک های چند لگن داخل خانه، به صورت سفارشی انجام می گیرد.
انواع سینک ظرفشویی از نظر نحوه نصب
سینک های ظرفشویی از نظر روش نصبشان و شکلی که در جای خود قرار می گیرند نیز به سه دسته مختلف سینک های ظرفشویی روکار، سینک های ظرفشویی توکار و سینک های ظرفشویی زیرکار تقسیم می شوند. سینک های ظرفشویی روکار، نوع رایج سینک ها در این دسته هستند و خریداران بیشتری دارند. سینک های روکار از بالا در جای خود نصب می شوند و روی کابینت قرار می گیرند.

سینک های توکار و زیرکار نیز برعکس سینک های روکار، از پایین و از داخل کابینت در جای خود نصب می شوند و از پایین به کابینت می چسبند یا پیچ می شوند. تفاوت این سینک ها در نحوه قرار گیری نیز به این شکل است که سینک های توکار تقریبا همسطح سینک قرار می گیرند و سینک های زیرکار، به طور واضحی زیر سینک ظرفشویی هستند. در ادامه این مطلب درباره تقاوت های این سه نوع سینک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت سینک ظرفشویی توکار
انواع سینک های ظرفشویی مختلف

تعداد لگن / نحوه نصب
روکار
توکار
زیرکار

تک لگن
سینک تک لگن روکار
سینک تک لگن توکار
سینک تک لگن زیرکار

دو لگن
سینک دو لگن روکار
سینک دو لگن توکار
سینک دو لگن زیرکار

چند لگن
سینک چند لگن روکار
سینک چند لگن توکار
سینک چند لگن زیرکار

نصب سینک ظرفشویی توکار

نمایشگر ویدیو

00:00
01:30


انواع سینک ظرفشویی از نظر متريال
سینک های ظرفشویی مختلف از نظر جنس ماده ای که از آن تولید می شوند نیز به دسته بندی های بسیار متنوعی تقسیم می شوند. همین موضوع باعث می شوند که تمامی انواع سینک در جدول بالا را بتوان با انواع این متريال ها تولید کرد و این باعث متنوع شدن سینک ها و سخت تر شدن انتخاب می شود. انواع متريال سینک ظرفشویی عبارتند از:

استیل: یکی از رایج ترین انواع سیکن ظرفشویی، سینک های استیل هستند که با ورق های فلزی مختلفی تولید می شوند. این سینک ها مقاومت بسیار معمولی و نرمالی در برابر ضربه، خط و خش، گرما و آلودگی دارند و زیبایی خاصی نیز ندارند و فقط با طرحشان می توانند شما را جذب خود کنند. اما سینک های ظرفشویی استیل قیمت بسیار مناسبی دارند که این موضوع باعث زیاد بودن خریداران و طرفداران آن شده است و به نام سینک ظرفشویی معمولی نیز شناخته می شوند.
استیل ضد زنگ: این متريال نیز، دقیقا همان متريال قبلی است اما با یک تفاوت. مقاومت های استیل ضد زنگ کمی بیشتر است و دچار زنگ زدگی نیز نمی شود اما سینک های استیل ممکن است دچار مشکل خوردگی یا زنگ زدگی شوند.
شیشه: سینک های ظرفشویی شیشه ای، یکی از جذاب ترین انواع سینک ها هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. این سینک ها نوعی هستند که معمولا یک لایه شیشه ای ضخیم را روی یک سینک ظرفشویی استیل قرار می دهند، به طوری که سینی و لبه های آن را بپوشاند. البته سینک های تماما شیشه ای نیز داریم که فقط به صورت سفارشی تولید می شوند. نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی شیشه ای این است که به مراقبت بسیار ویژه ای نیاز دارند و باید مواظب آنها باشید.

مزایا و معایب این نوع از محصولات

معایب مزایا
فضای کمتر برای شستن برای نصب فضای کمتری نیاز دارد
یک لگن دارد قیمت مناسب
فقط مناسب توکار است مدل های متنوع
فروش سینک توکار
انواع متريال سینک آشپزخانه

سرامیک: سنگ سرامیک، یکی دیگر از سنگ هایی است که در دوران مختلف از آن استفاده های مختلفی میشد. از ساختن ظروف سرامیکی زیبا تا کفپوش منازل. اما یکی از کاربرد هایی که سرامیک تا امروز داشته است تولید سینک های مختلف ظرفشویی بوده است. سینک ظرفشویی سرامیکی یکی از بهترین انواع و محبوب ترین انواع سینک ظرفشویی است که ویژگی های مناسبی نیز دارد.
کورین: کورین نوعی سنگ مصنوعی است که اولین بار در شرکت Du-Pont و در سال 1967 تولید شد. از این سنگ در تولید کابینت استفاده می شود و در تولید سینک های مخصوص با طرح کابینت نیز به کار می روند و کاربرد های بسیار زیادی دارند و از آنجایی که این سنگ مصنوعی می باشد، می توان آن را با طرح های مختلف تولید کرد.
گرانیت: سنگ گرانیت یکی دیگر از سنگ های پرطرفدار در صنعت تولید سینک های ظرفشویی است که با استفاده از آن سینک های گرانیتی را تولید می کنند که یکی از بهترین و محبوب ترین انواع سینک ظرفشویی در جهان است و تولید کنندگان بسیار زیادی همچون اخوان در ایران، لتو در ترکیه و شاک در آلمان به تولید این سینک های گرانیتی مشغول اند. سینک های گرانیتی بیشترین مقاومت در برابر ضربه و گرما را دارند و آلودگی نیز به هیچ وجه در آنها نمی ماند. ولی قیمت این سینک ها کمی بیشتر از باقی سینک های ظرفشویی است.
سنگ های مختلف: سینک های کورین و گرانیتی نوعی از سینک های سنگی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. اما از سنگ های مختلف دیگر مانند سنگ مرمر نیز سینک های ظرفشویی درست می شوند که همه این سینک ها در دسته سینک ظرفشویی سنگی قرار می گیرند و ویژگی های تقریبا یکسانی دارند.

تفاوت های سینک ظرفشویی توکار و روکار
سینک های ظرفشویی از نظر شکل ظاهری و نحوه نصب به دو دسته سینک های روکار و توکار تقسیم می شوند. سینک ظرفشویی روکار، روی کابینت قرار می گیرد و معمولا فضای زیادی را اشغال می کند و لوله کشی آن در پایین و در کابینت قرار می گیرد. اما سینک ظرفشویی توکار، همانطور که گقتیم در داخل کابینت نصب می شوند و لوله کشی آنها نیز نسبت به سینک های ظرفشویی روکار کمتر می باشد. در ادامه به طور کامل درباره تفاوت های این سینک ها صحب می کنیم.

1 – زیبایی و ظاهر: این موضوع که سینک های توکار از نظر زیبایی و ظرافت، قشنگ تر از سینک های روکار هستند را نمی توان کتمان کرد. سینک های ظرفشویی توکار، ظرافت و زیبایی بیشتری دارند و به حالت مدرن در آشپزخانه منزل شما نصب می شوند و بسیار زیبا هستند.
البته از طرف دیگر، باید به این نکته دقت داشت که سینک های روکار نیز، معمولا زیبایی کار را حفظ می کنند و برخی از آنها نیز مثل سینک های ظرفشویی روکار مرمر، به این شکل کار می شوند که روی کابینت قرار می گیرند و جذابیت بسیار زیادی دارند.

2 – نگهداری: نگهداری از مدل سینگ ظرفشویی توکار کمی سخت تر و پیچیده تر از مدل روکار می باشد. در سینک های ظرفشویی توکار، رطوبت و قطرات آب، می توانند وارد سطح کابینت شوند و این ممکن است که کیفیت سینک و کابینت را پایین بیاورد. برای همین برای نگهداری از این نوع سینک ها باید بیشتر دقت داشته باشید و هر بار کمی بعد از استفاده از آن، آن را خشک کنید تا این اتفاق نیفتد. برای همین اگر حوصله خشک کردن مداوم سینک را ندارید، سینک های روکار برای شما بهتر هستند.

3 – تفاوت در نصب: یکی از اصلی ترین تفاوت های سینک های ظرفشویی توکار و روکار، این است که چطور نصب می شوند. در نصب سینک های روکار، صفحه کابینت به صورت عرضی برش می دهند و لبه های سینک را روی کابینت قرار می دهند و در آخر آن را به کمک چسب آکواریوم یا نوار آب بندی دور تا دور سینک پوشیده می شود.

طرح سینک ظرفشویی توکار
سینک ظرفشویی توکار به این شکل نصب می شود که در ابتدا، به کمک شابلون یا متر،صفحه کابینت طبق ابعاد سینک برش داده می‌شود. سپس سینک درون این فضا قرار داده می‌شود، به طوری که لبه‌ی آن پایین‌تر از سطح کابینت باشد. در آخر بست‌ها محکم می‌شود و آب‌بندی دور سینک انجام می‌شود.

تفاوت سینک ظرفشویی توکار و روکار قیمت سینک ظرفشویی توکار
امروزه قیمت سینک ظرفشویی که همه ما قصد خرید آن را داریم، یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب آن است و ما همیشه تلاش می کنیم که با مناسب ترین قیمت ممکن، یک سینک ظرفشویی خوب و ارزان تهیه کنیم. شما می توانید با انجام خرید سینک ظرفشویی توکار در سیلور یراق؛ وب سایت خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه بهترین مدل سینک ظرفشویی توکار را با مناسب ترین قیمت برای خود خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.
مدل سینک ظرفشویی توکار
مدل سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید نیز یکی دیگر از معیار های مهم خرید سینک ظرفشویی توکار است که باید حتما به آن دقت داشته باشید. مدل های مختلفی از سینک ظرفشویی توکار وجود دارد که مطرح ترین آنها که بیشتر از بقیه مدل ها خریده می شوند، مدل های سینک توکار تک لگن و سینک توکار دو لگن هستند. نمونه های دیگری مانند سینک های ظرفشویی توکار بدون سینی نیز وجود دارند اما به اندازه سینک های تک لگن و دو لگن خریده نمی شوند.

شما باید در هنگام خرید سینک ظرفشویی توکار، به این نکته دقت داشته باشید که نسبت به پولی که می خواهید خرج کنید و کاربردی که از سینک می خواهید، مدل سینک ظرفشویی توکار مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. شما می توانید انواع سینک ها را از جمله: سینک روکار، سینک توکار، سینک گرانیتی، سینک بدون سینی، سینک میوه شور و سینک تک لگن اخوان در سایت خرید آنلاین سینک اخوان سیلور یراق اقدام کنید.
خرید سینک ظرفشویی توکار
اگر قصد دارید تا برای آشپزخانه خود یک سینک جدید برای منزل خود تهیه کنید و به این نتیجه رسیده اید که قصد دارید یک مدل سینک ظرفشویی توکار خریداری کنید، می توانید این کار را در وب سایت سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید سینک آشپزخانه مرکز خرید انواع تجهیزات آشپزخانه، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین خریداری کنید و در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

شما می توانید برای خرید بهترین سینک ظرفشویی توکار در سیلور یراق، ابتدا بهترین سینک های ظرفشویی توکار مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس آنها را به هم مقایسه کنید و بهترین گزینه برای خود را انتخاب کرده و پس از آن سینک ظرفشویی توکار مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی و راحت خریداری فرمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: archiproducts، hansgrohe، hunker،keystone-granite برگرفته از مقاله سینک ظرفشویی توکار : https://silveryaragh.com/internal-sink/

سینک ظرفشویی توکار: آشپزخانه منزل شما، یکی مهم ترین بخش های خانه شماست که روزانه بار ها و بار ها وارد آن می شوید و کار های مختلفی را در آن انجام می دهید. روزانه به دفعات زیاد وارد آشپزخانه می شویم و کار های مختلفی را انجام می دهیم. از آشپزی کردن تا کار با دستگاه های مختلف مثل ماشین های لباسشویی و ظرفشویی یا حتی چایی ساز. روزانه کار های بسیاری در آشپزخانه انجام می شود و به همین خاطر است که آشپزخانه را انقدر مهم می دانند و آن را قلب تپنده خانه می نامند.

اگر دقت کرده باشید، خانم های خانه دار بیشترین وقت را در خانه می گذرانند و از این وقت خود، زمان زیادی از آن را در آشپزخانه مشغول انجام دادن کار های مختلف هستند. برای خانم ها، آشپزخانه به جز مهم ترین بخش خانه، بهترین قسمت از آن نیز به حساب می آید و به همین خاطر برای تجهیز کردن و زیباتر کردن آن بسیار تلاش می کنند و خرید تجهیزات و لوازم آشپزخانه برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کارایی های بسیار زیادی دارد و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی می گذارد، سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه است که روزانه بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم و برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

سینک های ظرفشویی انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند که در ادامه قصد داریم با آنها به طور کامل آشنا شویم. یکی از محبوب ترین انواع سینک های ظرفشویی، سینک های ظرفشویی توکار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند و در ادامه این مطلب بیشتر با آن آشنا می شویم.

سینک ظرفشویی توکار اهمیت سینک ظرفشویی در آشپزخانه
همانطور که در بخش قبل گفته شد، سینک ظرفشویی اهمیت بسیار زیادی در آشپزخانه شما دارد برای خانم ها نیز بسیار مهم است. این اهمیت بالا به دو دلیل خیلی بزرگ است که نام برده شد و در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

کارایی و کاربرد ها: کارایی های بسیار زیاد و متنوع سینک ظرفشویی مهم ترین دلیل اهمیت زیاد سینک در آشپزخانه است. روزانه چیز های بسیار زیاد و مختلفی مثل انواع ظرف و ظروف یا میوه، سبزیجات و مواد غذایی که نیاز به شستشو دارند را در سینک های ظرفشویی می شوییم و این موضوع در سلامت ما نیز بسیار مهم است. همچنین از زمانی که شیر های آب تصفیه نیز به کنار سینک های ظرفشویی آمده اند، آب کردن کتری و پارچ آب نیز یکی از کار های دیگری است که روزانه با سینک ظرفشویی انجام می دهیم.
زیبایی: سینک ظرفشویی بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر در زیبایی را دارد و شما می توانید با انتخاب یک سینک مناسب برای آشپزخانه خود، آشپزخانه خود را بسیار زیبا تر کنید. کابینت های آشپزخانه شما تقریبا همه آشپزخانه شما را تصرف می کنند، اما بعد از کابینت ها، این سینک های آشپزخانه هستند که زودتر از باقی تجهیزات آشپزخانه به چشم می آید و در زیبایی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

سینک ظرفشویی توکار
انواع سینک ظرفشویی
سینک های ظرفشویی انواع بسیار زیادی دارند که این باعث می شود نتوان همه آنها را نام برد. اما سینک های ظرفشویی مختلف را در دسته بندی های مختلف قرار می دهند و در واقع به هر سینک ظرفشویی سه ویژگی مهم داده می شود تا بتوان از این روش، دسته بندی آنها را کمی راحت تر کرد. سینک های ظرفشویی مختلف از سه منظر مختلف تقسیم بندی می شوند.

انواع سینک از نظر تعداد لگن
انواع سینک از نظر نحوه نصب
انواع سینک از نظر متريال

در ادامه با همه این انواع مختلف آشنا می شویم.

انواع سینک ظرفشویی انواع سینک ظرفشویی تعداد لگن
سینک های ظرفشویی از نظر تعداد لگن هایی که دارند به سه دسته سینک ظرفشویی تک لگن، سینک ظرفشویی دو لگن و سینک ظرفشویی چند لگن تقسیم بندی می شوند. سینک های ظرفشویی تک لگن دسته ای از سینک ها هستند که یک لگن بیشتر ندارند و معمولا با ابعاد کوچک تری نیز تولید می شوند تا برای آشپزخانه های کوچک یا مطبخ ها کاربرد داشته باشند. گاها نیز این سینک ها با سینی های بزرگ تولید می شوند که بشود از سینی شان به اندازه بیشتر استفاده کرد.

سینک های دو لگن، دسته معمولی و حالت رایج سینک ها در این نوع خاص از دسته بندی می باشند و به همین علت است که از دسته سینک های چند لگن نیز جدا شده اند. سینک های دو لگن کاربرد های بسیار زیادی دارند و بیشتر سینک های مختلفی که دیده اید به این شکل می باشد.

سینک های چند لگن نیز دسته ای از سینک ها هستند که به خاطر کاربرد هایشان بیشتر در رستوران ها مورد استفاده می گیرند. اما برخی از انواع سینک های چند لگنه نیز مخصوص خانه ها تولید می شوند و بیشتر تولید های سینک های چند لگن داخل خانه، به صورت سفارشی انجام می گیرد.
انواع سینک ظرفشویی از نظر نحوه نصب
سینک های ظرفشویی از نظر روش نصبشان و شکلی که در جای خود قرار می گیرند نیز به سه دسته مختلف سینک های ظرفشویی روکار، سینک های ظرفشویی توکار و سینک های ظرفشویی زیرکار تقسیم می شوند. سینک های ظرفشویی روکار، نوع رایج سینک ها در این دسته هستند و خریداران بیشتری دارند. سینک های روکار از بالا در جای خود نصب می شوند و روی کابینت قرار می گیرند.

سینک های توکار و زیرکار نیز برعکس سینک های روکار، از پایین و از داخل کابینت در جای خود نصب می شوند و از پایین به کابینت می چسبند یا پیچ می شوند. تفاوت این سینک ها در نحوه قرار گیری نیز به این شکل است که سینک های توکار تقریبا همسطح سینک قرار می گیرند و سینک های زیرکار، به طور واضحی زیر سینک ظرفشویی هستند. در ادامه این مطلب درباره تقاوت های این سه نوع سینک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت سینک ظرفشویی توکار
انواع سینک های ظرفشویی مختلف

تعداد لگن / نحوه نصب
روکار
توکار
زیرکار

تک لگن
سینک تک لگن روکار
سینک تک لگن توکار
سینک تک لگن زیرکار

دو لگن
سینک دو لگن روکار
سینک دو لگن توکار
سینک دو لگن زیرکار

چند لگن
سینک چند لگن روکار
سینک چند لگن توکار
سینک چند لگن زیرکار

نصب سینک ظرفشویی توکار

نمایشگر ویدیو

00:00
01:30


انواع سینک ظرفشویی از نظر متريال
سینک های ظرفشویی مختلف از نظر جنس ماده ای که از آن تولید می شوند نیز به دسته بندی های بسیار متنوعی تقسیم می شوند. همین موضوع باعث می شوند که تمامی انواع سینک در جدول بالا را بتوان با انواع این متريال ها تولید کرد و این باعث متنوع شدن سینک ها و سخت تر شدن انتخاب می شود. انواع متريال سینک ظرفشویی عبارتند از:

استیل: یکی از رایج ترین انواع سیکن ظرفشویی، سینک های استیل هستند که با ورق های فلزی مختلفی تولید می شوند. این سینک ها مقاومت بسیار معمولی و نرمالی در برابر ضربه، خط و خش، گرما و آلودگی دارند و زیبایی خاصی نیز ندارند و فقط با طرحشان می توانند شما را جذب خود کنند. اما سینک های ظرفشویی استیل قیمت بسیار مناسبی دارند که این موضوع باعث زیاد بودن خریداران و طرفداران آن شده است و به نام سینک ظرفشویی معمولی نیز شناخته می شوند.
استیل ضد زنگ: این متريال نیز، دقیقا همان متريال قبلی است اما با یک تفاوت. مقاومت های استیل ضد زنگ کمی بیشتر است و دچار زنگ زدگی نیز نمی شود اما سینک های استیل ممکن است دچار مشکل خوردگی یا زنگ زدگی شوند.
شیشه: سینک های ظرفشویی شیشه ای، یکی از جذاب ترین انواع سینک ها هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. این سینک ها نوعی هستند که معمولا یک لایه شیشه ای ضخیم را روی یک سینک ظرفشویی استیل قرار می دهند، به طوری که سینی و لبه های آن را بپوشاند. البته سینک های تماما شیشه ای نیز داریم که فقط به صورت سفارشی تولید می شوند. نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی شیشه ای این است که به مراقبت بسیار ویژه ای نیاز دارند و باید مواظب آنها باشید.

مزایا و معایب این نوع از محصولات

معایب مزایا
فضای کمتر برای شستن برای نصب فضای کمتری نیاز دارد
یک لگن دارد قیمت مناسب
فقط مناسب توکار است مدل های متنوع
فروش سینک توکار
انواع متريال سینک آشپزخانه

سرامیک: سنگ سرامیک، یکی دیگر از سنگ هایی است که در دوران مختلف از آن استفاده های مختلفی میشد. از ساختن ظروف سرامیکی زیبا تا کفپوش منازل. اما یکی از کاربرد هایی که سرامیک تا امروز داشته است تولید سینک های مختلف ظرفشویی بوده است. سینک ظرفشویی سرامیکی یکی از بهترین انواع و محبوب ترین انواع سینک ظرفشویی است که ویژگی های مناسبی نیز دارد.
کورین: کورین نوعی سنگ مصنوعی است که اولین بار در شرکت Du-Pont و در سال 1967 تولید شد. از این سنگ در تولید کابینت استفاده می شود و در تولید سینک های مخصوص با طرح کابینت نیز به کار می روند و کاربرد های بسیار زیادی دارند و از آنجایی که این سنگ مصنوعی می باشد، می توان آن را با طرح های مختلف تولید کرد.
گرانیت: سنگ گرانیت یکی دیگر از سنگ های پرطرفدار در صنعت تولید سینک های ظرفشویی است که با استفاده از آن سینک های گرانیتی را تولید می کنند که یکی از بهترین و محبوب ترین انواع سینک ظرفشویی در جهان است و تولید کنندگان بسیار زیادی همچون اخوان در ایران، لتو در ترکیه و شاک در آلمان به تولید این سینک های گرانیتی مشغول اند. سینک های گرانیتی بیشترین مقاومت در برابر ضربه و گرما را دارند و آلودگی نیز به هیچ وجه در آنها نمی ماند. ولی قیمت این سینک ها کمی بیشتر از باقی سینک های ظرفشویی است.
سنگ های مختلف: سینک های کورین و گرانیتی نوعی از سینک های سنگی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. اما از سنگ های مختلف دیگر مانند سنگ مرمر نیز سینک های ظرفشویی درست می شوند که همه این سینک ها در دسته سینک ظرفشویی سنگی قرار می گیرند و ویژگی های تقریبا یکسانی دارند.

تفاوت های سینک ظرفشویی توکار و روکار
سینک های ظرفشویی از نظر شکل ظاهری و نحوه نصب به دو دسته سینک های روکار و توکار تقسیم می شوند. سینک ظرفشویی روکار، روی کابینت قرار می گیرد و معمولا فضای زیادی را اشغال می کند و لوله کشی آن در پایین و در کابینت قرار می گیرد. اما سینک ظرفشویی توکار، همانطور که گقتیم در داخل کابینت نصب می شوند و لوله کشی آنها نیز نسبت به سینک های ظرفشویی روکار کمتر می باشد. در ادامه به طور کامل درباره تفاوت های این سینک ها صحب می کنیم.

1 – زیبایی و ظاهر: این موضوع که سینک های توکار از نظر زیبایی و ظرافت، قشنگ تر از سینک های روکار هستند را نمی توان کتمان کرد. سینک های ظرفشویی توکار، ظرافت و زیبایی بیشتری دارند و به حالت مدرن در آشپزخانه منزل شما نصب می شوند و بسیار زیبا هستند.
البته از طرف دیگر، باید به این نکته دقت داشت که سینک های روکار نیز، معمولا زیبایی کار را حفظ می کنند و برخی از آنها نیز مثل سینک های ظرفشویی روکار مرمر، به این شکل کار می شوند که روی کابینت قرار می گیرند و جذابیت بسیار زیادی دارند.

2 – نگهداری: نگهداری از مدل سینگ ظرفشویی توکار کمی سخت تر و پیچیده تر از مدل روکار می باشد. در سینک های ظرفشویی توکار، رطوبت و قطرات آب، می توانند وارد سطح کابینت شوند و این ممکن است که کیفیت سینک و کابینت را پایین بیاورد. برای همین برای نگهداری از این نوع سینک ها باید بیشتر دقت داشته باشید و هر بار کمی بعد از استفاده از آن، آن را خشک کنید تا این اتفاق نیفتد. برای همین اگر حوصله خشک کردن مداوم سینک را ندارید، سینک های روکار برای شما بهتر هستند.

3 – تفاوت در نصب: یکی از اصلی ترین تفاوت های سینک های ظرفشویی توکار و روکار، این است که چطور نصب می شوند. در نصب سینک های روکار، صفحه کابینت به صورت عرضی برش می دهند و لبه های سینک را روی کابینت قرار می دهند و در آخر آن را به کمک چسب آکواریوم یا نوار آب بندی دور تا دور سینک پوشیده می شود.

طرح سینک ظرفشویی توکار
سینک ظرفشویی توکار به این شکل نصب می شود که در ابتدا، به کمک شابلون یا متر،صفحه کابینت طبق ابعاد سینک برش داده می‌شود. سپس سینک درون این فضا قرار داده می‌شود، به طوری که لبه‌ی آن پایین‌تر از سطح کابینت باشد. در آخر بست‌ها محکم می‌شود و آب‌بندی دور سینک انجام می‌شود.

تفاوت سینک ظرفشویی توکار و روکار قیمت سینک ظرفشویی توکار
امروزه قیمت سینک ظرفشویی که همه ما قصد خرید آن را داریم، یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب آن است و ما همیشه تلاش می کنیم که با مناسب ترین قیمت ممکن، یک سینک ظرفشویی خوب و ارزان تهیه کنیم. شما می توانید با انجام خرید سینک ظرفشویی توکار در سیلور یراق؛ وب سایت خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه بهترین مدل سینک ظرفشویی توکار را با مناسب ترین قیمت برای خود خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.
مدل سینک ظرفشویی توکار
مدل سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید نیز یکی دیگر از معیار های مهم خرید سینک ظرفشویی توکار است که باید حتما به آن دقت داشته باشید. مدل های مختلفی از سینک ظرفشویی توکار وجود دارد که مطرح ترین آنها که بیشتر از بقیه مدل ها خریده می شوند، مدل های سینک توکار تک لگن و سینک توکار دو لگن هستند. نمونه های دیگری مانند سینک های ظرفشویی توکار بدون سینی نیز وجود دارند اما به اندازه سینک های تک لگن و دو لگن خریده نمی شوند.

شما باید در هنگام خرید سینک ظرفشویی توکار، به این نکته دقت داشته باشید که نسبت به پولی که می خواهید خرج کنید و کاربردی که از سینک می خواهید، مدل سینک ظرفشویی توکار مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. شما می توانید انواع سینک ها را از جمله: سینک روکار، سینک توکار، سینک گرانیتی، سینک بدون سینی، سینک میوه شور و سینک تک لگن اخوان در سایت خرید آنلاین سینک اخوان سیلور یراق اقدام کنید.
خرید سینک ظرفشویی توکار
اگر قصد دارید تا برای آشپزخانه خود یک سینک جدید برای منزل خود تهیه کنید و به این نتیجه رسیده اید که قصد دارید یک مدل سینک ظرفشویی توکار خریداری کنید، می توانید این کار را در وب سایت سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید سینک آشپزخانه مرکز خرید انواع تجهیزات آشپزخانه، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین خریداری کنید و در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

شما می توانید برای خرید بهترین سینک ظرفشویی توکار در سیلور یراق، ابتدا بهترین سینک های ظرفشویی توکار مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس آنها را به هم مقایسه کنید و بهترین گزینه برای خود را انتخاب کرده و پس از آن سینک ظرفشویی توکار مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی و راحت خریداری فرمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: archiproducts، hansgrohe، hunker،keystone-granite برگرفته از مقاله سینک ظرفشویی توکار : https://silveryaragh.com/internal-sink/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 1594
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی